Wednesday, January 11, 2012

* HOBI SAYA*

Assalamualaikum kawan2 hensem n cantik..ehehe (suke la tu)
aku teraddict ngn adik aku buat karangan hobi saya...aku pon nk buat karangn jugak...eheheh...x de la...aku nk cite je apa hobi aku..hobi aku dr dulu smpai sekarang semestinya drawing n colouring...ehehe..cuma bila mnjagkau usia remaja suka ngn fotografi ngn buat cookies @ buat kek...nak2 plak org cakap sedap...ahahahaha...riyak la puleekkk...jom ushar...








haaaa ni antara drawing aku...x de la cntik mana...sbb aku mmg lemah lukis figure ni...uhuhu




ni antara kuih yg mudah aku buat..sangaaatttt senang. tima kasih kpd jiran aku sbb tmpah untuk kenduri kawen anak dia...ehehehe...x tido mlm aku buat...tp syiioookkk =)










ni plak hobi terbaru aku..fotografi..weeee...msih blajo...=)
**bilalaaa aku nk ade dslr yg canggih sebijik..=p

haaa ni la antara hobi aku...sbnrnye aku kalu bleh nk jadikan hobi aku boleh mndatangkan hasil kat aku...mksudnye income sampingan la..y not kan...bnda kita syiook buat..ye dok??

hehe k la..slamat menonton gambar2 di atas k..spread love u olsss..=)

No comments:

Post a Comment