Thursday, January 5, 2012

biskut raya dibulan x raya

salam...ari ni aku agak rajin...ari2 lain pon rajin jugak...kisahnya gini...semlm time tgok tv tiba2 ja tringin nk mkn biskut raya...boleh??? mmg boleh...ahahaha

k. sudah2 merepek..arini aku buat biskut cornflakes...tau2 suma bahn dh ada dlm peti sejuk..cuma beli cornflakes je..2 balang jugak la skali buat...punya la bosan aku dok rumah...keje pon x de kan...buat2 la keje...

biskut ni mmg feveret family aku la..tiap2 raya msti ada punya...biar last minit msti buat jugak...mcm chef plak...ahaha....

insyaallah dlm masa terdekat aku nk berhijrah ke penang,...nk cari keje kat sana. insyaallah mudah2an dapat.. sbnrnya aku ada impian nk buat bisnes tp biarla rahsia dulu...cari modal dulu...ehehehe

dem melalut lagi aku...heheh...k nk tgok biskut raya saya dibulan x raya....ni dia...tadaaaaa




ni la biskutnye...sedap....k. la..tu je untuk ari ni...kalu rajin aku tekan lg keyboard...nk resepi pm je...ceeewah...hehehe..k. assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment